Współpracę z firmą Selena rozpoczęliśmy od wygranego przetargu na przeprowadzenie procesu rebrandingu dla linii produktów Tytan Professional. To marka uznawana za lidera w branży nowych i innowacyjnych technologii chemii budowlanej, potrzebowała więc zdecydowanego brandingu, odzwierciedlającego mocne cechy produktów.
Opracowaliśmy kompleksowy brand design dla dwóch produktów z linii: Kleju Mocarnego i Uszczelniacza Mocarnego. Nasz pomysł w kreacji marki opierał się na stworzeniu bohatera marki i zintegrowaniu go z logotypem Tytan. Sylwetka brand hero, nawiązująca do postaci Superbohatera, wyraża zasadnicze cechy marki: siłę, pewność, profesjonalizm.
Projekt graficzny opakowań wyróżnia się uporządkowanym i wyrazistym layoutem etykiety, pozbawionym zbędnych „ozdobników”. Tłem etykiety jest szczotkowana miedź podkreślająca premiowość produktu. Mocna typografia jest uporządkowana i czytelna, dzięki temu odbiorca może w szybki sposób poznać kluczowe komunikaty i benefity produktu.