Wdrożenie nowej strategii marketingowej dla marki Dekoral, której celem było przede wszystkim wzmocnienie wizerunku brandu jako nowoczesnego, modnego i prestiżowego, zapoczątkowało szereg zmian w obszarze rebrandingu.

W ramach rebrandingu zaprojektowaliśmy logo nawiązujące do znaku, który obowiązywał od 1998 roku. Opracowaliśmy też całościowy, szczegółowy system identyfikacji wizualnej. Pracując nad nową kreacją marki, chcieliśmy pokazać, w jaki sposób czerpie ona z tradycji, a jednocześnie stale poszukuje innowacji i kreuje rynkowe trendy. Najbardziej charakterystycznym elementem nowego logo stała się kolorowa gwiazda, symbolizująca bogatą ofertę produktów marki Dekoral, a widoczny w niej ślad pędzla jednoznacznie kojarzy się z kategorią farb. Subtelnie zaokrąglona, a jednocześnie mocna, typografia nadaje logotypowi nowoczesny charakter, zgodny z aktualnym kierunkiem trendów w branży.

Branding marki Dekoral

Szukasz rzetelnej firmy?

Czekaj

Czekaj