Dla Spółdzielni Mleczarskiej Piątnica opracowaliśmy i wdrożyliśmy całościową strategię brandingową dla nowej marki Skyr oraz zaprojektowaliśmy opakowania linii jogurtów.
Skyr to tradycyjny islandzki jogurt, wytwarzany od wieków. Nasza koncepcja kreatywna powstała w oparciu o jeden z symboli Islandii – górę Kirkjufell. Ten najpiękniejszy szczyt półwyspu Snaefellsnes stał się charakterystycznym elementem logotypu. Jego oryginalny kształt zainspirował nas do stworzenia stożkowatych kompozycji z owoców i jogurtu, które umieściliśmy na projekcie graficznym opakowań. Nazwę Skyr zapisaliśmy fontem Industrial 736 EU. Jego ostre linie o zróżnicowanej grubości nawiązują do islandzkiego krajobrazu, gdzie czarne wulkaniczne skały pokrywa popękany lód. Aby spotęgować impakt, w kreacji graficznej logotypu zastosowaliśmy ciemny, głęboki odcień granatu i skontrastowaliśmy go z białym tłem. Okrągłe zakończenia liter i poziome podkreślenia nawiązują do tradycyjnego islandzkiego zdobnictwa.