Holistic Teraphy to gabinet oferujący diagnostykę i zabiegi medycyny chińskiej, psychoterapię, ziołolecznictwo, ćwiczenia, homeopatię oraz aromatoterapię. Holistyczne podejście do pacjenta opiera się na przywróceniu harmonii we wszystkich obszarach jego życia, a nie tylko na leczeniu danego organu lub dolegliwości. Aby podkreślić i odpowiednio zwizualizować kluczowe aspekty działalności Holistic Teraphy zaprojektowaliśmy wizerunek marki od podstaw. Stworzyliśmy koncepcję systemu identyfikacji wizualnej firmy, który obejmuje:
- logotyp,
- materiały firmowe,
- materiały marketingowe,
- koncepcję wystroju wnętrz, która wpisuje się w strategię wizualną firmy,
- kreację opakowań produktów.
Głównym elementem identyfikacji jest litera „H”, której design odzwierciedla główne idee marki. Została zbudowana z miękkich, organicznych linii, a jej płynnie zamknięta forma symbolizuje całość organizmu i harmonijne życie. W kreacji graficznej sięgnęliśmy po jasną, pastelową kolorystykę, która wyraża spokój i naturalność – cechy wpisane w DNA marki.