
Łacińskie słowo genesis oznacza narodzenie, początek, stworzenie czegoś… Zainspirowało również Browar Gloger – producenta regionalnych piw rzemieślniczych, który pod tą nazwą przygotował recepturę trzech luksusowych piw. Nasze zadanie polegało na opracowaniu brandingu dla nowej serii trunków. Zgodnie z briefem reklamowym głównym założeniem projektu było nawiązanie do podróży i poznawania świata, nowych miejsc i regionalnych smaków.
Przygotowując projekt graficzny opakowań i etykiet, dla każdego rodzaju piwa wybraliśmy inny kolor tła oraz inną grafikę, nawiązującą do XVIII-wiecznej estetyki. Zależało nam, aby ciemne barwy podkreśliły klasę, tajemniczość i charakter marki premium. Dlatego wszystkie kompozycje są spójne, łączy je czytelna, złota typografia, logo Genesis oraz grafika tła stylizowana na mapę świata.
Dopełnieniem i zwieńczeniem kreacji produktu jest opakowanie butelek w postaci eleganckich kartoników. Wszystkie zastosowane elementy komunikują premiowość i wyjątkowość trunków.







