Féerie Céleste to marka kosmetyków naturalnych, która przypomina, że dookoła nas dzieją się cuda. Widzimy je w kropelkach rosy, słyszymy w trzepocie ptasich skrzydeł, czujemy w zapachu mchu… Pozwólcie zabrać się w podróż do magicznego ogrodu nocy, tajemnicy i kobiecego piękna.
Przedstawiamy Wam wyjątkowy projekt – markę, którą mieliśmy okazję stworzyć od zera. Storytelling, szata graficzna i cały świat Féerie Céleste to historia o urodzie i magii. Naszą inspiracją było bogactwo natury i piękno zaczarowanego świata. W ogrodzie widzimy paprocie, trawy, mech, bluszcz… W tych małych elementach znajdujemy tajemniczy klimat, który jest sercem marki. We wszystkim, w niewidoczny dla klienta sposób, przewija się motyw czarnej wróżki. Jest to postać metafizyczna, a jej atrybutami są: misternie tkana koronka, botaniczne wzory, kwiaty, motyle, ćmy, ważki i ptaki. Świat natury to silny motyw identyfikacji wizualnej Féerie Céleste. W kolorystyce postawiliśmy na ciemniejsze kolory, głównie granat i zieleń, przeplatane odcieniem zgaszonego różu. Według założeń kolory miały być zimne, żeby idealnie wpasowały się w klimat ogrodu nocą.
Małe opakowania naszego projektu zachwycają elegancją i dbałością o detal. Etykiety drukowane były we Włoszech, a do realizacji użyto wyjątkowej, holograficznej folii błyszczącej. Dzięki temu zabiegowi każdy produkt otrzymuje swoją osobowość. Sekretny i emocjonalny charakter marki sprawia, że chce się poznać całą linię jej produktów. I o taki efekt właśnie nam chodziło. Zatem zamknijcie oczy, usłyszcie szum traw, sowę przelatującą nad głową, strumyk płynący gdzieś w tle, zobaczcie świerszcze oświetlające drogę…