Farmona

Sweet Secret

Dla popularnej marki kosmetycznej Farmona zrealizowaliśmy działania z obszaru brandingu, przygotowaliśmy projekt graficzny opakowań dla wyjątkowo apetycznej linii Sweet Secret – produktów do mycia i pielęgnacji ciała. Najpierw powstał wyrazisty logotyp z muffinką symbolizującą słodycz, wpisaną w literę „W”. Aby podkreślić sensualny charakter kosmetyków: pozytywny wpływ na nastrój i uwodzicielski zapach, użyliśmy zdecydowanych soczystych kolorów. Sięgnęliśmy po nowoczesną i czytelną typografię, a nazwę całej linii zapisaliśmy prostym, bezszeryfowym fontem w białym kolorze. Powstał unikalny packaging design, który naturalnie wpisuje się w strategię marki. Przykuwające uwagę kompozycje w duchu maksymalizmu – duże kwiaty i owoce, stylizowane na realistyczne, tworzą gęstą, egzotyczną strukturę. Kolorowe opakowanie komunikuje naturalność składników i składa obietnicę niezwykłych doznań dla zmysłów. Poszczególne produkty linii różnią się między sobą gamą kolorystyczną.

Szukasz rzetelnej firmy?

Czekaj

Czekaj