Naszym zadaniem był gruntowny rebranding marki wraz z uproszczeniem jej nazwy. Poprzedziliśmy go starannym audytem marki, a następnie opracowaliśmy strategię wizerunkową opartą na naszej koncepcji kreatywnej.
Zrealizowane prace:
- zmiana logo z zachowaniem jego dotychczasowego charakteru
- całkowite przeprojektowanie wszystkich opakowań
- opracowanie księgi znaku
- zaprojektowanie grafiki zewnętrznej i wewnętrznej punktów handlowych
- zaprojektowanie grafiki na samochodach
Logo zostało uproszczone i wzmocnione, dzięki czemu stało się bardziej czytelne i estetyczne.
Layout etykiet jest nowoczesny i przejrzysty, a jego typografia nawiązuje do tradycyjnych produktów rzemieślniczych. Szare tło z imitacją prążkowanego papieru i stonowane kolory identyfikujące produkty, komunikują ich najmocniejszą stronę – naturalność.
Każdego ranka samochody z zaprojektowanym przez nas logo rozwożą świeże pieczywo.