Dla nowej marki kosmetyków wegańskich ZANATURE zrealizowaliśmy od podstaw kompleksowy branding, który obejmował określenie jej tożsamości, stworzenie unikalnego wizerunku odzwierciedlającego osobowość brandu, atrybuty i cechy charakterystyczne. W ramach działań przygotowaliśmy elementy wizualnej komunikacji marki: logo i identyfikację wizualną, claim oraz projekt opakowań dla dwóch linii produktowych.
Logo dla marki ZANATURE tworzą dwa elementy: logotyp i sygnet. Logotyp zaprojektowaliśmy w sposób minimalistyczny, subtelny i pozbawiony zbędnych elementów. Zdecydowaliśmy się na bezszeryfowy font, który zachowuje prostotę, a jednocześnie emanuje nowoczesnością. Kolor starego złota nadaje logotypowi szlachetności i podkreśla wysoką jakość oferowanych produktów oraz premiowy charakter marki ZANATURE. Ta kombinacja elementów w logotypie doskonale odzwierciedla tożsamość, wartości i estetykę brandu.
Z kolei sygnet logo nawiązuje kształtem do form roślinnych, symbolizując harmonię z naturą oraz naturalny skład produktów ZANATURE. To subtelne połączenie estetyki, prostoty i inspiracji organicznymi elementami stanowi doskonałe odzwierciedlenie filozofii marki i jej claimu: „In tunes with nature”, podkreślając równowagę między luksusem a współbrzmieniem z naturą.
Packaging design w jasny sposób komunikuje atrybuty marki: elegancję w duchu minimalizmu, bezpieczeństwo dla użytkownika i planetarną odpowiedzialność. Zaprojektowaliśmy opakowania nawiązujące do najlepszego designu kosmetyków topowych marek. Użyliśmy wyrazistej, ale stonowanej kolorystyki: biały kolor podkreślony perłową poświatą dla linii Mystic Matte i ciemny, głęboki granat z satynowym wykończeniem dla serii Satin Cover. Klasyczne odcienie, które reprezentują markę, doskonale korespondują z kartonowymi pudełeczkami, akcentując jej zrównoważony charakter i niewymuszoną, klasyczną elegancję. Efektowne wykończenie opakowań brązowym patternem z delikatnym kształtem roślinnym (sygnet) to nie tylko estetyczny zabieg, ale prawdziwe odzwierciedlenie natury marki.
Mocny branding spełnił swoje zadanie: ZANATURA osiągnęła spójność z filozofią marki, prezentując produkty w sposób, który podkreśla ich prostotę, efektowność, bezpieczeństwo i troskę o środowisko.