Naszym zadaniem był lifting produktów marki Artresan od USP Zdrowie. Podczas pracy skupiliśmy się na kilku kluczowych aspektach: nowoczesnym designie opakowań, podkreśleniu innowacyjności oraz kluczowych korzyści produktów. Nowy, aktualny packaging design suplementów diety Artresan to dla producenta krok w kierunku kolejnych rynkowych wyzwań i zmieniających się potrzeb konsumentów.
Nowoczesny packaging design
Nowy design opakowań Artresan to połączenie wyrazistego, charakterystycznego wyglądu z funkcjonalnością. Zastosowanie charakterystycznego dla marki czerwonego koloru i klinowego kształtu, które od lat kojarzą się z jakością Artresan, było dla nas priorytetem. Dzięki temu zachowaliśmy spójność wizualną i wzmocniliśmy rozpoznawalność produktów. Zmiany, które wprowadziliśmy, miały na celu:
- Odświeżenie wyglądu: opakowania zyskały nowoczesny wygląd, który przyciąga wzrok.
- Zachowanie brand codes: zastosowaliśmy charakterystyczny dla marki czerwony kolor i klinowy kształt, które od lat kojarzą się z marką Artresan.
- Podkreślenie kluczowych benefitów: na opakowaniach wyraźnie zaznaczyliśmy najważniejsze korzyści, takie jak zawartość kolagenu Colpropur D®, ApresFlex®, 7 dni stosowania, regenerujące działanie oraz skuteczność produktu.
Prosty, nieprzeładowany layout:
wyraźna i jasna komunikacja formy i składu
Jednym z największych wyzwań było zaprojektowanie nowego layoutu – mniej przeładowanego i pozbawionego zbędnych elementów, funkcjonujących w poprzedniej wersji. Postawiliśmy na jasną komunikację kluczowych benefitów, najważniejszych dla odbiorców Artresan.
Dzięki temu opakowania stały się bardziej przejrzyste, a najistotniejsze informacje łatwiejsze do zrozumienia. Każde opakowanie zaprojektowaliśmy tak, aby jasno wskazywać formę suplementu – saszetki, kapsułki lub tabletki. Dodatkowo, na opakowaniach kapsułek podkreśliliśmy nowy skład, aby użytkownicy mogli łatwo zidentyfikować innowacje wprowadzone w nowej formule.