Upvanta
Troska i technologia
Upvanta to firma z branży IT, która łączy technologiczną ekspertyzę z prawdziwie partnerskim podejściem do klienta. Jej wartości – eksperckość, partnerstwo, opiekuńczość, doradztwo i technologia – wyznaczają kierunek wszystkich działań.
Marka, która rozumie użytkownika
Naszym zadaniem było przeprowadzenie pełnego rebrandingu, najpełniej oddającego charakter marki i jej filozofię współpracy. Punktem wyjścia stało się hasło „We care more” – obietnica, że dla Upvanty technologia nie oznacza tylko kodów, serwerów i algorytmów, ale przede wszystkim rozumienie ludzi po drugiej stronie ekranu. Claim marki stał się ważną inspiracją dla całej strategii wizualnej.
Nowy wizerunek, nowa historia
W ramach prac zaprojektowaliśmy nowe logo, które w czytelny i nowoczesny sposób wyraża przesłanie marki. Opracowaliśmy księgę znaku, aby zapewnić spójność komunikacji we wszystkich kanałach. Przygotowaliśmy także materiały firmowe wspierające profesjonalny i przyjazny wizerunek firmy i jej narrację.
Spójność i emocje
Jaki efekt udało nam się osiągnąć? Kompletny system identyfikacji wizualnej, który pokazuje, że w świecie zaawansowanych technologii jest miejsce na empatię, troskę i prawdziwe partnerstwo.