W naszym studiu projektowym stworzyliśmy ponad sto opakowań, które miały wpływ na wybory i decyzje konsumenckie.

Tworząc OPAKOWANIE stwarzamy więź pomiędzy marką
a konsumentem, opowiadamy o emocjach, wartościach
i wyjątkowym charakterze marki – jednym słowem wyróżniamy ją spośród innych. DOBRZE ZAPROJEKTOWA-
NE OPAKOWANIE świadczy o pozycji marki. Dlatego projektując OPAKOWANIA wspieramy marki w ich rozwoju
i pomagamy im stawać się silniejszymi.

Co robimy?
branding
packaging
strategy
naming
Mocny branding to siła marki. Gwarantuje właściwy kierunek rozwoju marki i decyduje o jej wizerunku. Sprawia, że marka postrzegana jest dokładnie tak, jak zostało to określone w strategii.
Wiemy, że opakowanie odgrywa strategiczną rolę w postrzeganiu marki. To wypadkowa strategii i kreacji. Projektując opakowania dla naszych klientów ściśle przestrzegamy założeń strategicznych, jednocześnie pozostawiając miejsce na kreatywne rozwiązania.
Dobrze opracowana strategia pozwala zrealizować wszystkie cele biznesowe stawiane przed marką. Tworząc strategię dla naszych klientów bierzemy pod uwagę specyfikę marki, jej otoczenie i indywidualne potrzeby. W ten sposób osiągamy zamierzone rezultaty.
Nazwa determinuje los marki. Może zdecydować o jej niepowodzeniu lub dać jej siłę. Tworząc nazwy dla naszych klientów skupiamy się na wszystkich aspektach marki. Analizujemy jej mocne i słabe strony, określamy indywidualne cechy. Tylko w ten sposób możemy stworzyć dobrą nazwę, która pozwoli marce stać się rozpoznawalną.
Narzędzia

Podczas pracy posługujemy się sprawdzonymi, autorskimi narzędziami, które pomagają nam precyzyjnie określić cel naszych działań.

Mapa konwencji

Pozwala nam precyzyjnie określić, jakie niezbędne cechy powinno posiadać opakowanie marki, aby wyróżniało się na półce i równocześnie spełniało założenia kategorii.

Mapa RDE

Analizuje trendy w ideach projektowych i dostosowuje opakowanie marki do najbardziej aktualnych.

Mapa inspiracji

To zbiór elementów graficznych, które pozwolą nam stworzyć opakowanie optymalne dla marki.

Klienci i referencje

Wiemy, że wybór projektu graficznego to decyzja bardzo subiektywna, dlatego opracowaliśmy spójny i klarowny model procesu  projektowego.

Familijna
Farmona

Hasco-Lek

Hobby

Kilargo/Augusto
Nestle

PCC CP Kosmet

Piątnica
PPG Deco Polska
Profi Europe

Sante

Tesco

Nasz zespół

Optymalna wielkość zespołu pozwala nam zajmować się klientami bardzo indywidualnie.

Jesteśmy studiem projektowym
z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej, które specjalizuje się
w tworzeniu opakowań. Świadomie zrezygnowaliśmy z rozbudowanej struktury na rzecz lepszej komunikacji
z klientem, która jest gwarantem efektywności naszych działań.

  • Jarosław Krawczyk

  • Magdalena Fassa

  • Agnieszka Krawczyk

  • Dominika Mrożek-Korpecka

  • Małgorzata Mańkowska

  • Agata Domańska-Kasprzak

Akceptuję politykę cookies