Packaging

Co design opakowania mówi o twoim produkcie?

Promocja marki to nie tylko nazwy, reklamy i słowa. To także wizualne skojarzenia, które pomagają klientowi w podjęciu decyzji, czy produkt, na który patrzy, jest skierowany do niego.

Packaging design, czyli po polsku – kreacja opakowań – to proces, podczas którego skupiamy się nie tylko na zewnętrznym wyglądzie opakowania, czyli grafice, kolorach, tekstach, ale też na samym kształcie opakowania i tego, co klient znajdzie w środku.

Za każdym razem design opakowania musi przemawiać szybciej niż słowa. Przyciągnięcie wzroku, zatrzymanie uwagi, wrażenia dotykowe, wygoda użycia – w kilka sekund w umyśle konsumenta zapada decyzja, czy w ogóle przyjrzy się produktowi z bliska i zechce dokonać zakupu.

Dlaczego projektowanie opakowań jest ważne?

Dobrze zaprojektowane opakowanie nie tylko trafia w gust odbiorcy i przemawia do niego, by sięgnął po produkt stojący na półce. Od kształtu, sposobu otwarcia, wygody korzystania zależy, jakie skojarzenia i doznania produkt wzbudzi w kliencie.

Czasem jest to potrzeba prostoty i funkcjonalności. Klient oczekuje, że opakowanie spełni swoją funkcję, np. utrzyma produkt w świeżości, po czym zostanie wyrzucone. Czasem należy podkreślić przywiązanie do konkretnej wartości, by produkt w ogóle znalazł się w obszarze zainteresowań klienta.

Czasem trzeba czegoś więcej – odpowiedniej tekstury, zastosowania wysokiej jakości wykrojników, szlachetnego papieru i tłoczeń. W takich przypadkach design opakowania jeszcze przed zetknięciem się z właściwym produktem pokazuje klientowi, że ma do czynienia z czymś wyjątkowym.

 

Stworzyliśmy ponad sto projektów graficznych opakowań.

Wykorzystujemy nasze doświadczenie po to, by poprzez packaging design zbudować z klientem więź, pobudzić wyobraźnię i wpłynąć na emocje. Konsument musi poczuć, że to, na co patrzy, a następnie bierze w dłonie, jest skierowane właśnie do niego. To ten produkt idealnie odpowie na jego potrzeby – żaden inny.

Wybór projektu graficznego opakowania to ważna decyzja, istotnie wpływająca na postrzeganie marki przez konsumenta. Dzięki stworzonemu przez nas procesowi, przez który przeszliśmy już z wieloma firmami, wiemy, że to, co ostatecznie trafi na półki sklepów i strony e-commerce, przyczyni się do sukcesu i rozwoju marki.

Co więcej, w cyklu kreacji opakowań bierzemy pod uwagę procesy technologiczne i koszty produkcji opakowania oraz transportu. Gdy tak wiele sprzedaży odbywa się drogą wysyłkową, konieczne jest tworzenie projektów, które odpowiadają wymogom współczesnego klienta. Muszą być nie tylko estetyczne, ale także trwałe.

 

Design opakowań to nasza specjalność.

Wśród naszych realizacji znajdują się projekty stworzone zarówno dla dużych, ogólnopolskich firm, jak i średnich przedsiębiorstw. Bierzemy pod uwagę założenia strategiczne marki (strategy) i wplatamy w nie kreatywne rozwiązania. Dzięki temu powstają projekty, które trafiają do serc i umysłów konsumentów i realnie przyczyniają się do sukcesu marki.

Obejrzyj nasze portfolio i jeśli zechcesz, abyśmy stworzyli projekt graficzny opakowania dla twojego produktu – koniecznie skontaktuj się z nami.

Akceptuję politykę cookies